{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جوری که بقیه بی تی اس رو میبینن VS جوری که آرمی ها بی تی

جوری که بقیه بی تی اس رو میبینن VS جوری که آرمی ها بی تی اس رو میبینن : 🌚🤣🤣
دیدگاه ها (۲)

که تو باشی دیگه از این حرف ها نزنی 🤣🤣

این خود منمممم 🤣🤣😭🗿

اینا منو داداشم هستیم 😂😂🔪

حقققققققق 😂😂توی همشون خیلی حرص خوردم 😮‍💨🗿🔪

فقط ارمی ها اون روی بی تی اس رو میبینن🤣🤣

به بی تی اس رااایی بدین بزنین bts vs BLACKPINK و bts vs exo

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط