{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مخورغصه........

مخورغصه........

خداهم هست.......
دیدگاه ها (۱)

مثل یک سکوت تلخ چه ساده باختم میان بی توجی هایت...

با اعتماد آدما بازی نکنین ،اونا تاآخر عمرشون درگیر دروغای شم...

غروبتون بخیر‌‌‎‌‌‌🌹🌹🌹

#خاص

حتی اگه خداهم فراموشت کرده باشه ....

خداهم تورکه! ععووو(آذریان شریف ایران به دل نکیرن)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط