{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏و خیلی از ماها زِندِه ایم فَقَط بِخاطِرِه اینڪه خودڪُشے

‏و خیلی از ماها زِندِه ایم فَقَط بِخاطِرِه اینڪه خودڪُشے گُناهِه...
دیدگاه ها (۹)

ما زنده ایم زنده به سوزِ درونِ خویش...

چطور هنوز زنده ایم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط