{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انسانیت ذات خوب میخواد که خیلی ها ندارن❤️‍🩹🦋🥹

انسانیت ذات خوب میخواد که خیلی ها ندارن❤️‍🩹🦋🥹
دیدگاه ها (۱۷)

دوستا بابت یه هفته تخیر شرمنده اکانتم بن شده بود قول میدم جب...

اخه کی نزدیک ولنتاین رل میزنه 🤣🤣

سم تر از ایناهم هست🤣🤣

ذات خوب و قلب بزرگ برگ برنده ی یه انسانه💕✨معنی انسانیت و زیب...

انسانیت قلب بزرگ میخواد...

یعنی واقعا یکم انسانیت ندارن که پشت مرده حرف نزنن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط