{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید..⁦•́ ‿ ,•̀⁩

شاید..⁦•́ ‿ ,•̀⁩
#غمگین
دیدگاه ها (۱)

وابستگی دست خود آدم نیست!#غمگین

دردناکه..🖤#دپ

ولی نمیتونم...🖤#دپ

شماعم؟):#دپ #چشم_چران_عمارت

قسم ...

مرا دوست بدار شاید فرصتی نباشد...💔🤕...فالو یادت نره😉#غمگین#ع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط