{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخی چقد ناراحت شدم ای کاش ایند هم باهاش میومد ایران🤣🤣🤣🤣🤣🤣

آخی چقد ناراحت شدم ای کاش ایند هم باهاش میومد ایران🤣🤣🤣🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۳۰)

🥹🫡🌱🇮🇷

چیز خاصی نیست فقط🧠🤏😂🤣

تنها چیزی که دیدنش امروز حالمو خراب کرد 🥲😭😭 (کوفتت بشه خانمی...

عادی ترین دعوای منو ابجیم چگونه اغاز میشه😂🤣🤣

بله اما آقای عارف! کاش یادتون میومد به هواپیما حین مذاکرات س...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط