{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

kim_julia

سلام به همه ای فالوراام
من برگشتم ولی اومدم یه چیزی بهتون بگم
اول از این که من دارم تمام پستامو میپاکم
به جز اونایی که باهاشون حال میکنم
الان شاید بگید خو بکی#رمون ولی خواستم بگم 🗿🚬
بعد از تمامیتون میخوام که استوریام رو چک کنین و بگم استوریایی که میزارم مربوط به سلبریتی/آیدلی هستش که توی پروفایلم میزارم و
بعد من شاید به نودرت پست بزارم شاید سالی یه بار
خو دیگه زر زدن بسه(چه احترامی برای خودم قائل میشم🗿🚬) خو تا درود دیگر بدرود 🐾
اها درخواستی هم خواستید که از چه ایدلی/سلبریتی بخواید میزارم براتون فقط توی کامنتا بگید....🕸🐈‍⬛
دیدگاه ها (۰)

غم بسیار است برای گریه کردن ولی نمیدانم برای کدام غمم گریه ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط