اگه تو نبودی من باید چجوری میفهمیدم که میشه یک آدم رو انق
اگه تو نبودی من باید چجوری میفهمیدم که میشه یک آدم رو انقدر دوست داشت؟
- ۱.۹k
- ۱۴ تیر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط