{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گوشیم و تنهایی رو به اینطور دوست هایی ترجیح دادم♥♥

گوشیم و تنهایی رو به اینطور دوست هایی ترجیح دادم♥♥
دیدگاه ها (۳)

. 🍷♥

🥲💔

تولدت نه.... ختمتو میان💔😔🥀

تنهایی رو ترجیح میدم به تن هایی که روحشان با دیگریست

تنهایی رو به بودنای فیکتون ترجیح میدم

تنهایی رو ترجیح بده به اینکه پیش کسایی بمونی که ارزشتو نمیدو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط