{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش ارزشش رو داشته باشه..💔

کاش ارزشش رو داشته باشه..💔
دیدگاه ها (۰)

بعد آخری خودممم اولین نفر بیرونم 😅😅

فکر کنید روز تولدم از باشگاه اومدم مهمونا از من زودتر رسیده ...

🫂💙🩵🌀💧🌬️🌊🫧🌎🌏🐬🐋🐦🐳🐟☄️🐾🫐🧊🧵🪩💎💶🖊️🔵🟦💙♐🌐💠🔷🔹🇫🇲🇸🇴

ولی خودمونیما بنز یه چیز دیگس🛐🛐🛐🛐

درک شدن؛ ارزشش بیشتر از دوست داشته شدنه!و کاش به‌جای این‌که ...

بچه ها لطفا ایشون رو فالو کنید

پاره شدم سرش ولی فکر کنم ارزشش رو داشت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط