{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ وقت به هیچ کس از حال بدیات نگو💔🖤

هیچ وقت به هیچ کس از حال بدیات نگو💔🖤
دیدگاه ها (۰)

هیچ وقت نگو خوش به حال فلانی میگی چرا؟دلیلش رو ببین

برو با همه خوبی و بدیات

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط