{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه توهم میذاشتی سلام😁👋

اگه توهم میذاشتی سلام😁👋
دیدگاه ها (۸)

هعییی😐🙃

😝🥃🍺

جنگکوکو🐰♣️لایک و فالو یادت نره🐰♣️

یا بیا به خونه ما😁لایک و فالو یادت نره😉😎

ما دهه ۹۰ بی ارضه ایمتوهم هگه تو نسل ما بودی بی حال میشدی تو...

اون منمممفالو کن اگه توهم اینطورییی

😢😢😢اگه توهم غمگینی لایک کن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط