{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینشالله که برسه

دیدگاه ها (۵)

اینشالله همیشه شاد باشید ♥️

من با یکی از آشنایان چند بار رفته بودمخانه اشولی بعد خبر رسی...

همه منتظرن مادرش برسه کاش صدای برادر به خواهرش برسه....🥲💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط