{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انقدر نگن زشته به مولا😏🖕

انقدر نگن زشته به مولا😏🖕
دیدگاه ها (۱)

میگم چرا دختره انطوری حرف میزنع من زبونشو نفهمیدم😂

وقتی فیلم خارجی با زیر نویس میبینیم

جسمش دختر ولی روحش یه مرده 😔

مدت هاست نه به آمدن کسی دلخوشم…نه از رفتن کسی دلگیر…بی کسی ه...

حسودی نگن کوکم

از همونایی که مراقبی از گل نازک‌تر بهشون نگن....

مولا. مولا مولا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط