{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پیش من میمیری:)

پیش من میمیری:)
دیدگاه ها (۳)

واااای این کنسرتو هیچ وقت یادم نمیره😂

وای من مُردمخعلی قشنگه:) اصکی ممنوع🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️

قلبم🤍✨

اععععع ماشینش>> الان تو گالریم میچرخیدمبا خودم گفتم یادش بخی...

اگه مدادتو گم کنی،میمیری!

خو اگه ظهر بزنی میمیری؟

میمیری ولی به تنگه هرمز نمیرسی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط