{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا انقدر بد شدی ؟- _چون وقتی خوب بودم کسی ندید .●°●°○○•●

چرا انقدر بد شدی ؟- _چون وقتی خوب بودم کسی ندید .●°●°○○•●•○•°
دیدگاه ها (۲)

این دقیقا منم بعد ازم شکایت میکنن کع چرا انقدر تغییر کردی و....

وقتی انقدر خفنی که هم کراش دخترا شدی و هم پسرا

انقدر پستامو گزارش ندید ناراحت میشم ریتاردای احمق՞߹ - ߹՞

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط