{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه حیف که از تو فقد یه صدا مونده برامون 💔🥀

چه حیف که از تو فقد یه صدا مونده برامون 💔🥀
دیدگاه ها (۰)

🖤🖇️

من هیچی نیستم بدونِ....

🚷👀

🎶🎶

*فقد چن دیقه تا شروع ساندچک مونده

تو یه زمانی به دنیا اومدیم که هیچی از خوشبختی برامون نمونده

یه گربه تو حیاطمون حاملست کم مونده بزاد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط