{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مادر معلم....

مادر معلم....
عجب مادر خوبی داری!...
دیدگاه ها (۱۳)

کدومی؟ منی ک خودم بزرگ شدم🗿🚬( تک فرزندم)

مث سگ دنبال اسم بازیم🗿هرکی اسم بازیو بگه هرچی بخواد بهش میدم...

یا روغن حیوانی🤢🥲🚬

اگه بچم اینجوری برام 9 ماه رو جبران نکنه نمیخوامش🥲😂😂

عجب شیپ های خوبی

چالش جرعت

عجب مادر جنده هایی پیدا میشن لطفاً همه بازنشر کنید و یا کپی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط