{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر بار می بینمش ناراحت تر میشم🥲

هر بار می بینمش ناراحت تر میشم🥲
دیدگاه ها (۰)

کی این حس ها رو داشته.؟ بعضی ها شون یه ترس عجیب دارن🥹

این شبا تو هیئتاصلا عالیییییهرکی خندید جهنم می بینمش

من همینطوری از پشت گوشی می بینمش نفسم بند میاد چجوری می خوام...

گوه میخورم ناراحت میشم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط