{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اخی

اخی
دیدگاه ها (۳)

اون لحظه که تو ذهنت میگی(آخه به کی دارم چی میگم).

𝙻𝚘𝚗𝚎𝚕𝚒𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚒𝚜 𝚖𝚢 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍   تنهایی تنها دوستم شده؛

زندگی زیباست مانند نمرات پایین ده🎀

بدترین حس؟: نزدیک بود از شدت حسادت بیهوش شم.

اخی

اخی))))))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط