{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حال الانم اگه یک موزیک بود قطعا همین میشد..🎶

حال الانم اگه یک موزیک بود قطعا همین میشد..🎶
دیدگاه ها (۰)

آیا در دوستی و عشق خالص و بی ریا نبودم؟ آیا هر چه توان داشتم...

کم حرف شده ام ...

هيچگاه انسان سالم، دیگری را شکنجه نمی‌کند. این انسان آزار دی...

یه موزیک شاد گذاشتم که همه چی عادی به نظر بیاد !

اگه لیسا مدل میشد قطعا بقیه مدل هابر شکست میشدن

کلمه [گنگ]اگه ادم می‌بود قطعا هان سوجون میشد😏🤌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط