{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس یه خدا رو دارم

حس یه خدا رو دارم
دیدگاه ها (۳)

ولی من هنوز که هنوزه نتونستم این آهنگو هضم کنم لعنتی خیلی خو...

حال الان من دقیقا نامجونه😂😂😂گرمههههههههه ایشششش

بگه آره خوبه به نظرم😂😂😂😂

استری کیدز باعث شد همیشه و بخندم

حس میکنم دارم به یه خاطره نگاه میکنم🥲🥲

بچه ها افسردگی پس از ورود دوباره به ویس گرفتم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط