{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عشق برا بعضیا مثله لیمو شیرینه

عشق برا بعضیا مثله لیمو شیرینه
ولی برا من کاکائو تلخ
تلخیش و دوست ندارم اما شیرینیه کاکائو رو دوست دارم
دیدگاه ها (۰)

یه افسانه هست که میگهبارون اشکائیه که رفتگان(مردگانِ) ما برا...

حداقل یه درصد فکر کنین خنده های اون فیکه!

والا محتوای بدی نبود

ای خدا ممن اون قسمتش رو دوست دارم که میگه یار ندارم مدرسه قه...

گل شقایق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط