{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خستم از این آدما

خستم از این آدما
دیدگاه ها (۰)

بگو میشه؛ ببینم یه روزی باز تورو؟

هم بدم میاد ازت هم دلم تنگه...

این ادما سنگم کردن..

این ادما sangamکردن🚷❌

خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم خستم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط