{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه لازمـــ باشه به دل نگیرید🍓A

اگه لازمـــ باشه به دل نگیرید🍓A
دیدگاه ها (۲)

سلام سلام بچه ها ! خودمم میدونم یذره دیر پست گذاشتم ولی منو ...

اسکویید گیم👤لایکش به ۱۵ نرسه پست بعدی نداریم❌#اسکویید_گیم

تا ابــــــد 🩰🤍A

ولی اگه اینوA ببینن نظرشون عوض میشهـــ!

‌‌‌اگه به اندازه کافی اهمیت نمیدم ، یا دیر سین میزنم یا سردم...

این یه پسته برای خنده به دل نگیرید دخترا😂

بچه ها این منم وای خیلی زشتم به دل نگیرید 😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط