{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درست میگفتن انگاری!😏

درست میگفتن انگاری!😏
دیدگاه ها (۰)

#وعده_صادق۳

دیگه مریض نمیشم😌🌿#رهبرم_سید_علی

#هالووین

🔹کارگر فصلی بود.با همان دست های گچی، کارت را داد و گفت: سهم ...

انگاری توی کالبدم تویی:)

قدیمها میگفتن

بذار بره انگاری مسافره😌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط