{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#قربون کریمیت ای خدا...

#قربون کریمیت ای خدا...
دیدگاه ها (۱)

#چـقدر زیـباســت...کســی را" دوسـت"بـداریـــمنـه از رویِ نــ...

#زیبایهای آفرینش خدای مهربان

#الهی غروب غروب غمهاتون باشه

۵#*چه زیبا وخوشحال کننده است**که صبحگاه چشم بگشاییم و**یادما...

ای خدا پیشی من قربون نگاهات بشم؟؟😭🍼

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط