{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی کلا تاسیان یه چیز دیگه بود🤧🎀

ولی کلا تاسیان یه چیز دیگه بود🤧🎀
دیدگاه ها (۰)

مخاطب داره🎀🚬

اگر نوشتن هم نبود،دیگر چطور می‌توانستم زنده بمانم؟

من زندگی‌ام را لابه‌لای صفحات کتاب‌ها سپری کرده‌ام.

من اولین و اخرین.......ولی خاتون و تاسیان یه چیز دیگه بودن#خ...

my edit>>>>تاسیان... یه غمه خیلی بزرگه...یه واژه نه یه حسه.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط