{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جنیییییییی

بانوووووووووو چیکار کردی با دلم واییییی 😂
دیدگاه ها (۴)

اهنگش خیلی باحال بود

بله پس برو بمیر تورو نمیگما

گوشم پاره شد اوکی

خودم از سر تا پا فنتم بانوووووووووومایل به فالو؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط