{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روزی به خوابی عمیق خاهم رفت بیدار شدن قصه خوبی نبود 😔😔😥😥

روزی به خوابی عمیق خاهم رفت بیدار شدن قصه خوبی نبود 😔😔😥😥😥
دیدگاه ها (۲۱)

میلاد امیری

هیچ کی رو بخاطر ضعیف بودنش دست کم نگیر زمین گیرد هست 😊😊

افغان

افغان

و یک شب در خوابی خواهم رفت که هیچ طلوعی مرا بیدار نکند!🥀🖤

به امید روزی که رپ مان دستمو همین جوری بگیرـــبی خوابی تاثیر...

عشق ؛پرانتزی باز, رویایی دراز, و خوابی عمیق است:)))خوابی به ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط