{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا فراموش کن یا تو دلت دفنش کن..🖤

یا فراموش کن یا تو دلت دفنش کن..🖤
دیدگاه ها (۰)

- از عشق دلتنگی هایش میماند..🖤

علی من دیگه نمیتونم تحمل کنم قدرتم نمونده 🖤🥀

بنویسید

خودم ادیت کردم خوبه؟ اگه خواستی اصکی بری حدقل لایک کن کامنت ...

فراموش کن یسری چیزارو،کمکت میکنه تو این راه راحت‌تر قدم بزنی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط