{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قشنگ زد تو هدففف

قشنگ زد تو هدففف
دیدگاه ها (۳)

حتی اگه زندگی دردناکه ، بخند..!🌑🖇

هیچکس لایق خوبی نیست تا میتونین بد باشین؛)

بزرگ ترین اشتباه زندگیم..این بود که تو بچگیم عجله میکردم زود...

حاجی پشماامممانقدر فکر به سرم زده که....شما اگه جاش بودین چی...

قشنگ حرف هایه دلمو زد

باید گند زد تو همچین موقعیتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط