{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر روز پشیمونم از اینکه بهت نگفتم دوستت دارم

هر روز پشیمونم از اینکه بهت نگفتم دوستت دارم
و حالا تو اینجا نیستی...
دیدگاه ها (۰)

ابی من 💙

میخندی اوژنی

خنده های تو به من زندگی میده ماهک

من اومدم ببخشید پست نزاشتم خیلی حالم بد بود

#به_وقت_دلتنگی تا حالا بهت دروغ نگفتم؛ ولی اگه گفتم دیگه مهم...

عشقم. F

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط