{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی من سر این قسمت جون دادم.... چرا میخندیییییییی 🥲

ولی من سر این قسمت جون دادم.... چرا میخندیییییییی 🥲
دیدگاه ها (۰)

بللللللللللل.... خیییییییلی تاثیر گذار بود، خیییلی 🙂

اشک تو چشام به شکل قلبی در اومد🥲🫠🫢

فک کنم گفته بودم که طرفدارBL هستم نع؟ 🙂خییییییییلی زیادی

ولی من سر قسمت اخر اشکم درومد حتی با اینکه عاشق کیفرم دو تا ...

واییی سر این قسمت پاره شدم از خنده😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط