{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رومخ ترین آدما در چت😒😒😐

دیدگاه ها (۱۲)

اهنگ خیلی خوبیه حتما گوش کنید روش قفلی زدم😁

من الان اینجوری شدم نت مون خراب شده دارم دیونه میشم

این اهنگ ارزش لایک نداشت؟

خیلی آرامبخشه 🙃🙃🖤🖤

تو سینه عصبی ترین ادما میتپه:))

نهان چت|nahan chat

عادی ترین چت من با چت جی پی تی 😃🤣🤣🤣🤣✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط