{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خسته شدم😂😂😂😂

خسته شدم😂😂😂😂
دیدگاه ها (۴)

کرج خبری از اغتشاش و اعتراض نیست

قهر کردنتم قشنگه

خداروشکر ..رو پای خودمون وایسادیم روزهای خوبی نداشتیم ...ام...

دوره زمونه خیلی بدی شده تا زنده هستیم دنبال اذیت کردن حاشیه ...

خسته شدم ؛

:(:

خسته شدم ديگه..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط