{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

lyjanykbry438 70603900

دیدگاه ها (۲)

بچه ها میخوام برای ی مدت عاف بزنم

می خوام خودکشی کنم

ادیت خودم اصکی ! این برا قبلا خودم روش ایدی گذاشتم

تسا و هاردین:)

اما دل دافنه به تمام معنا اینجا شکست:)💔#عشق_احتمالی #muhteme...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط