{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بالاخره تموم شد جیمین و جنگکوک هم اومدن بعد دو سال فقط شو

بالاخره تموم شد جیمین و جنگکوک هم اومدن بعد دو سال فقط شوگا مونده💜
دیدگاه ها (۱۶)

دوازدهمین سالگرد بی تی اس تبریک میگم🥺❤️‍🩹

مراقب خودتون باشید، حلالم کنید🙃

نامجونمــ❤️‍🩹✨»»»»

پسر خوشگل من🥹🫀✨

#bts #v#JIMIN #jin_suga_RM_jimin_jhope_jungkook_V #rm#army#ج...

سوال پست : چیزای شکلاتی یا وانیلی؟

مامی جنیییی.........🛐🛐🛐🎀✨💅🛐🛐🛐...@jenny33#جنی#لیسا#رزی#جیسو#ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط