{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها خبر مهم حتما بخونید

خب باید بگم دیگه واقعا دارم نا امید میشم کم کم از ویسگون میخام برم چون میدونی یکی اومده بود پیوی و هرچی از دهنش در اومد بهم گفت و اینا واقعا قلب منو میشکونه و اگه من آنقدر آدم بدیم بیاید تو روم بگید بعدشم ویسگون متاسفانه جای خیلی سمی هست که پر دراما عه و این واقعا بده برای یه بچه ن.ود میسازن و این برای اون بچه میتونه کل زندگیشو نابود کنه و ناراحت کنندس لطفا این فضای سمیو از بین ببرید و سعی کنید با هم خوب باشید این قضیه اصلا شوخی نیست بچه ها پای زندگی خیلی هاس و متاسفانه بعضی ها سو استفاده میکنن
همین دیگه بوث به کله تک تک تون از طرف ننه چری🥹🎀
دیدگاه ها (۲۲)

خب تا اینجا که تموم

فکت هایی از من و جینجر و همه اوسی ها

امروز 2سال از روزی که دماغ عمل کردم گذشت چرا انقدر زود

دیل بزنین. برا همه فرستادم. مجبورت نکردم بخونی. درود.. ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط