{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این دو قسمت یه جوری خوب بودن دلم میخواد تا صبح ادیت ازشون

این دو قسمت یه جوری خوب بودن دلم میخواد تا صبح ادیت ازشون بزارم
#دونده_دوست_داشتنی🎥

╭⊰᯽⊱┈─╌❊♫•♬❊╌─┈⊰᯽⊱
‌‌‌⇴︎ @jcxincvkn ⃔ᯒ
╰⊰᯽⊱┈─╌❊♫•♬❊╌─┈⊰᯽⊱
دیدگاه ها (۰)

جومونگ

- یکیم که توی یه نگاه عاشقمون بشه چیه؟یعنی ما همینم نداریم 🫠...

بعد از کلی زار زدن تمومش کردم اینجانب ملکه اشک هستم#ملکه_اشک...

تو فوق العاده ای

یهو دلم برای این زوج تنگ شد گفتم یه ادیت ازشون داشته باشیم

دلم میخواد یه ادیت اینجوری بزنم ولی یکم زیادی سخته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط