{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونقدر که خوب و قشنگی ناتونُم ترکِت کُنُم🫠🤪

اونقدر که خوب و قشنگی ناتونُم ترکِت کُنُم🫠🤪
دیدگاه ها (۴)

🙂‍↔️💙💫💫😍

🫠

🫠

🫠

دوباره ادیت خودماونقدر که باید خوب نشد نه؟

میدونین.....محتوای زیادی ندارم بزارم....و دوست هم ندارم اونق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط