{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بگین که خواب نیستم؟

بگین که خواب نیستم؟
بگین که ماه و خورشیدم الان اونجان
من اصلا گریه نمیکنم!🥲👍
دیدگاه ها (۸)

نمیدونین چقدر خوشحالم میاسحنیخسمثوخثمثکسحن

مثل اینکه کلون شدیم تهیونگ نیست تهیانگه

کیم ته ته

میگن این صندلیا واسه اعضاست

من اصلا گریه نمیکنم :))))))))))))))))))))کابوس هر فندومی .....

بچها به مدت ۱ ماه فعالیت نمیکنم چون اصلا حمایت نمیشم 😭ولی خب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط