{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ هر چقدر که آدم‌ ها رو بیشتر میشناسی

✲ هر چقدر که آدم‌ ها رو بیشتر میشناسی
تنهاییت برات دلچسب‌ تر میشه...


#زندگی
دیدگاه ها (۰)

✲ درد میکنه... ؟🎥 : better days‏#زندگی#فیلم_خارجی

✲ شخصیت زیبا...#زندگی

✲ کاش به منم فرصت میدادن... ! 🖤📽️ : Orion and the Dark#زندگی...

✲ تو فراتر از این حرفا هستی... ✨🫵🎥 : The Boys#زندگی#سریال_خا...

توی زندگی قبلی چقدر ادم روم کراش بوده هااا🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط