{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه زندگیت ی داستان بود اسمشو چی میزاشتی؟

اگه زندگیت ی داستان بود اسمشو چی میزاشتی؟
دیدگاه ها (۳۹)

درخواستیکوک یا ته ته ؟

ایموجی هایی ک ازش زیاد استفاده میکنی؟

درخواستیاجی داری یا دادا؟

تا حالا رفیقت ترکت کرده؟

سوال پستمون 🍦اگه خودت میتونستی اسمت رو انتخاب کنی اسمت رو چی...

بنظرتون اسم رمانمو چی بزارم ایده بدین اگه بهش خورد اسمشو میز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط