{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کس کنار توست حال بهتری دارد...

دیدگاه ها (۳)

شکستم تا که رفتی...

بدون تو اصلا ابا عبدالله...

"یا حسین،هر چه دارم از عشق توست"🌷🌙⌜ @rasta_3831 ༢ ⌟🖤🤲🏻#رسقا ...

با جنگ میشه کنار بیام . .❤️‍🩹#اباعبدالله #یاحسین#دوری_دلتنگی...

ایستاده میمیرم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط