{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دستم به بودنت نمی رسد!

دستم به بودنت نمی رسد!
دیدگاه ها (۰)

والا درک کنین🤕

یه حسی بهت داشتم.. 💔🥀

من دلم شکستهاز خیلیا... 💔

🙂🌹

هر چه قدر هم دریا آرام بخش باشد به پای چشمان تو نمی رسد...

نمی شد یبار خودت دستم و بگیری و بگی دوست دارممم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط