{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه بد میگم ازت...

نه بد میگم ازت...
دیدگاه ها (۱)

_

Happy 500☆☆☆

_

یادم‌نمیکنیو‌ز‌ِیادم‌نمیروییادت‌بخیر‌یارِ‌‌فراموشکارِ‌من‍)

ازت بدم میاد بد👾🎧

میگم "بد نیستم" بفهم لامصب. L💋

من میگم بد شانسم ولی قبول نمیکنید🗿💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط