{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچوقت نمیتونیم بخوریم

🥲
دیدگاه ها (۰)

اینا واقعا بیماری روانی دارن

رین

اوخی

یا امام هشتم

دیگه سالادم نمیتونیم بخوریم🥰💔

سلام ارمی بدبخت ایرانی خواستم بگم ما بستیه ارمی بمبم نتونستی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط