{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از هم گسستم🤣🤣

از هم گسستم🤣🤣
دیدگاه ها (۲)

یا فوش میگه یا چیز مثبت به بالا میگه یا صدا خر در میاره😑💔🤣

معذرت میخوام💔🤣🤣

قیافش میاد جلو چشمم واییی

چانگبین سالننن💖🤏

تا اخر گوش کن پشیمون نمیشی..

گسستم زندگی 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط