{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هيچ نیتی برای اینکه در چشم دیگران بهتر باشم ندارم فقط مهم

هيچ نیتی برای اینکه در چشم دیگران بهتر باشم ندارم فقط مهمه که خودم از خودم راضي باشم 💔❤
دیدگاه ها (۱)

من برای اینکه چیزی از خود به تو بفهمانم،جزء چشم هایم چیزی ند...

میخوام همه چیزو بهتر کنم. با ادما بهتر اشنا بشم. دوست های به...

اصلا از اینکه اونو نوشتم حس خوبی به خودم ندارم😀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط